piatok 23. augusta 2013

Lafata bol za prvý gól rád, za mesiac ale čaká dôležitejšie trefy

V druhom štarte za Spartu Praha sa David Lafata dočkal premiérovej bránky, keď vo včerajšej úvodnej príprave s Ružomberkom prispel k výhre 4:0. Bývalého útočníka Jablonca potešilo, že v novom pôsobisku nečakal na úvodnú trefu dlho, ale dôležitejšie pre neho budú až bránky v súťažnom stretnutí.

Tridsaťjedenročný reprezentant si v 55. minúte naskočil na center Václava Kadleca, hlavou uzavrel skóre a vyslúžil si potlesk niekoľkých desiatok fanúšikov v tréningovom sparťanskom centre na Strahove. "Som rád, to by som zase kecal, ale dôležité to bude za mesiac," povedal po fogadás zápase novinárom Lafata, ktorý prvý trefu v červenom drese príliš neoslavoval. "Bola veľká zima, tiež je to predsa len priateľský zápas. Keby to bolo v lige, tak by tá radosť bola asi väčšia," doplnil rodák z Českých Budějovíc.


S novými spoluhráčmi sa deň odo dňa lepšie zohráva. "Myslím, že každému to chvíľu trvá. Chlapci si musia zvyknúť na mňa, ja naň. Verím, že to s ďalšími zápasmi bude ešte lepší," uviedol Lafata. Rozumie si nielen s ofenzívnym kolegom Václavom Kadlecom, s fogadás Bet365 ktorým si dnes vzájomne asistovali pri gólov. "On ma našiel pri mojom góle, ja jeho predtým tiež, ale hrá nás jedenásť," upozornil člen Klubu ligových kanonierov.

Na ihrisku si pripadal lepšie ako v úvodnej stredajšej príprave s Banskou Bystricou (0:0). "Tímu so hralo určite lepšie, pretože sme dali štyri góly. V stredu sme nepremenili nejaké šanca, čo so dnes podarilo" konštatoval Lafata.

Pretože nastúpil ako nováčik prvýkrát s fogadás Bet-at-home kapitánskou páskou a pripísal si tiež premiérový zásah, bude musieť výrazne prispieť do tímovej kasy. "Počítam s tým, ale to k tomu patrí. Konkrétne sumu neviem, musím sa opýtať pokladníka," dodal bývalý hráč Českých Budějovíc, Jablonca, Škody Xanthi alebo Austrie Viedeň.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára