utorok 9. júla 2013

Sivok az oka, hogy egy izomsérülés kiszorul hónapban

Obranca Tomáš Sivok si asi mesiac nezahrá. Zadáka Besiktasu Istanbul vyradilo svalové zranenie, ktoré utrpel v utorňajšom reprezentačnom dueli v Arménsku. Sivok dnes pre ČTK uviedol, že dnešné vyšetrenie v Turecku u neho odhalilo natrhnutie zadného stehenného svalu.

"Mám vo svale asi dvojcentimetrovou trhlinu. Nie je iná bet365 možnosť, ako asi na mesiac vysadiť. Štve ma to, ale v takýchto prípadoch sa návrat nedá uponáhľať. Zostanem v Istanbule a budem intenzívne rehabilitovať," povedal Sivok.


Kľúčový obranca národného tímu aj Besiktasu už po zápase v Jerevane tušil, že ho čaká dlhšia nútená pauza. V dueli kvalifikácie o postup na majstrovstvá sveta si zranenie unibet privodil už v prvom polčase, v 42. minúte si povedal o striedanie a zvyšok zápasu namiesto neho odohral Marek Suchý.

"Bolo to úplne nezavinené, stalo sa mi to pri obyčajnej prihrávke. Je to smola, ale nešlo s tým pokračovať. Po zápase som sotva chodil," povzdychol si bet365 dvadsaťdeväťročný zadák, ktorý od zranenia kolena v auguste roku 2010 a následnom návrate nemal dlhšiu nútenú prestávku.

"Jediné pozitívum na súčasnej situácii je to, že si aspoň trochu oddýchnem. Ale radšej by som bol ďalej v zápasovom záprahu," vyhlásil Sivok, ktorý od júna 2011 nevynechal žiadne bet-at-home zápase národného tímu. O ďalšiu reprezentačnú akciu by však prísť nemal, Česi sa vo svetovej kvalifikácii predstaví až v júni proti Taliansku, vedúcemu celku skupiny B.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára